I'm not a nerd, I'm just smarter than you

Ibland på nätterna går jag upp och kollar på tv.
Av någon konstig anledning så hamnar jag alltid på Disney channel.
Slutar med att jag istället sätter på en film för jag inte klarar av att kolla på ännu ett avsnitt av phineas and ferb. Oftast blir det astrid lindgren.
Egentligen vet jag inte ens varför jag skriver det här. Antagligen för att jag tänker mycket på nätterna.
Nästan för mycket.


Har haft en grym dag tillsammans med mina päron. Jag övningskörde till Kungsör och därifrån till Arboga å Köping sen hem. Körde på motovägen för första gången!:) Kan bara säga att de är galet kul!

Parvelungen

Kommentarer
Postat av: linnea

SV: aaawww taack ! desamma ! :D

2011-07-22 @ 15:22:02
URL: http://malinliinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0