Just because she's pretty doesn't mean you're ugly.

Text från 2011-11-03 så skapligt länge sen...Och jag ångrar aldrig mer någonting som faktiskt fått mig att le.

Att gräva mig upp ur min grav krävs mer än det här. 
Jag får fortfarande flashbaks från dagen då du korssade mina drömmar.
Mina drömmar, om dig och mig. 
Lita på mig, jag ska inte göra om mitt misstag.

Believe me, I'm not ready to make nice again.
Jag är inte klar med mig själv ännu. 
Du bröt ner de fina, de vackra, de underbara.
Jag hatar sångerna vi sjöng, filmerna vi såg. 
Hatar sättet de var vi på. 
För vad jag än gör....så blir jag ständigt påmind om hur underbar du är. 
Du finns inom mig, och kommer alltid att göra. 
Du fick mig att le på ett sätt som ingen annan gjort. 
Du fick mig att känna vad kärlek är. 
Du fick mig att öppna ögonen och se de fina. 

Vad håller jag på med egentligen?

Parvelungen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0