23 oktober 2011 - People are like chameleon's, they adapt to your favorite color so you'll like them. But eventually, true colors always show.


Lördagkvällen var helt okej, blev att jag satt å kollade först på fångarna på fortet och sen på Allt för min syster. Jag lovar jag satt å storbölade från början till slut. Så fin film så de är sjukt. 
Idag så har jag städat och sen så bakade jag daimkaka för att lillebror fyller år imorgon! 
Han blir en stor kille nu, hela 15 år. :) 

Nej, nu blir de till att hänga tvätt och starta en ny maskin.

Parvelungen

Kommentarer
Postat av: Steffi

Ja å Bella satt å kolla på den typ halva sommaren, den e såå bra!

2011-10-23 @ 14:38:31
URL: http://defythis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0