Parvelungen

En lögn föder alltid en lögn till kom ihåg de. 

"Kära du,
De har gått fem år sedan jag skrev med riktig penna...på riktigt papper. 
Jag tyckte att jag kunde skriva och berätta vad som hänt sedan jag såg dig sist. 
Tid. Tiden att komma hem. Tid att spendera med din son. Dags att säga farväl. 
Jag har lärt mig att problemet med tid är oavsett om det var de 2 veckor jag spenderade med dig eller de 2 månader jag spenderat med honom....att tiden rinner ut. 
Jag har inte en aning om var i världen du befinner dig, *.
Men jag vet att jag förlorat rättigheterna att veta det för längesedan. 
Oavsett hur många år det går vet jag att en sak är så sant som det kan bli. 
Då ses vi snart. "

Älskar texten:)

Parvelungen

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej :)

Vill du har tusentals fler besökare? - Var med i dagens blogg hos mig!

Och imorgon väljer jag ut FYRA VINNARE!

Så ta chansen att utöka antalet läsare idag!



Kolla även in bloggen för att få träningstips och få din drömkropp!

kommer även skriva om mitt liv som modell!



Här hittar du tävlingen:

http://svettlukt.blogg.se/2011/october/dagens-blogg-1.html



Lycka till!

2011-10-25 @ 17:55:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0