Str...

STR, vad tänker ni med egentligen? 

Jag satt och skulle beställa hem körkortsböcker. Ja, de är som sagt dags för mig att börja plugga för de också och inte bara köra runt en massa!;) 
Iaf, så tröck jag på beställ knappen och vad tror ni kommer upp då om inte att man inte får beställa om man inte är 18 +. Då är frågan, varför får jag då sitta å övningsköra om jag inte ens får beställa en jävla bok för att plugga till de?! Irriterande var de och de dåliga var att dom inte ens upplyste om de innan man skaffade ett konto. 
Kul, kul. Men böckerna kommer iaf nångång nästa vecka efter att min kära mamma beställde hem dom istället åt mig. Love you
Parvelungen

Kommentarer
Postat av: josefine häggkvist

hahaha herregud vad patetiskt, hur ska man annars få plugga till körkortet lixom?

Lycka till med pluggeriet sen, jag måste snart börja jag oxå :)

2011-10-21 @ 10:52:26
URL: http://www.josefinehaggkvist.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0