The best feeling comes when you realize you're perfectly happy without the person you once thought you needed the most.


Yes, fröken har för mycket fritid och lekte lite i ps
Men man ska ju som sagt bjuda på sig själv,
Så visst, varsågod, skratta.
För ett gott skratt förlänger livet.

165 cm över havet, inte mycket å skryta över, har 5* kg som håller mig kvar på jorden.
Rödtott just nu dock så är jag råttfärgad i grunden och blåögd.
Går just nu andra året på gymnasiet, läser media.
Ibland undrar jag varför, kom igen, de är media?
Men jag trivs förjävla bra i klassen och de är väl tack vare brudarna som de blivit kul.

På fritiden umgås jag med vänner, tränar, övningsköra, fotograferar & redigerar, glor mycket film.
I stort sätt så gör jag väl de alla 17 åriga tjejer gör,
 vi är för små för att gå på krogen, ta körkort osv, osv, vi har hamnat i en ålder mitt i mellan de mesta.
När vi var 16 fick vi börja övningsköra...Woho!
18 då får vi börja bestämma över oss själva, jag längtar,
då blir de att tatuera sig samt ta hål i navel!:)

Parvelungen


Kommentarer
Postat av: Bäästa ;*

Du glömde skriva att du alltid saknar mig också! ;*

Måste ses nån dag btw!:)<3

2011-10-02 @ 01:08:34
Postat av: linnea

fin bild gumman ! :D

2011-10-03 @ 08:42:44
URL: http://malinliinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0