Bokstavligt talat så

Senaste

Låt du hörde: Söndermarken - Lars winnerbäck
Film du såg: Mannen med litet ansikte
Mat du åt: Kycklingsallad.
Kram: Mamma
Resan: Norrköping
Dröm: Om något som inte är nämnvärt.
Person du träffade: förutom familjen så är de väl, kvinnan i den svarta slokhatten.
Person du pratade i telefon med: Morfar
Personen du fick sms av: Jim
Gången du åt en 7-eleven korv: Aldrig gjort
Gången du var utomhus: vid 5 -6 idag
Gången hela din familj åt middag tillsammans: idag
Saken du köpte: påfyllnign på comviqen.

Allmänt

Ska bli roligt: Fredag imorgon:)
Ska inte bli roligt: Att helgen går så snabbt.
Sparar till: Ingenting
Önskar att jag var bättre på: De har jag inte kommit på ännu.
Hur mycket shoppar du för i månaden: vet inte
Någon du saknar: Flera..
Vad har du gjort idag: vart i skolan.
Brukar du svära mycket: Händer..(a)
Hur tidigt stiger du upp: typ halv 7
På helgerna: vet inte hihi typ 11 ? (A)
Vad ska du göra ikväll: sova
Hur många timmar sover du per natt: olika men typ 5-6
Bästa saken som hände förra sommaren: oj, masssor 
Längd: 164 typ
Skostorlek: 38/9
Byxa, kjol eller klänning: Byxa till vardags och kjol/klänning till fest.
Senast utlästa bok: Fjorton år till salu
Beskriv dig själv med fem positiva ord: glad, hajp, tänker på andra
Jag tränar: yes
Något jag ville bli när jag var litenBatman
Något du vill bli när du blir stor: målare
Är du kär: Nej.
Hur många har du varit kär i: några
Några få bästa vänner, eller många vänner: Några få bästavänner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0