Jag blev kär i en alien..

Kom ihåg, att bakom vända ryggar så tisslas å tasslas de förvånatsvärts mycket.
Jag trodde man hade vuxit upp och mognat till så man istället för att snacka skit säger vad man tycker rakt ut till personer. Men ack så fel jag hade. Men nu vet jag vilka jag inte ska hålla ryggen fri för.

Härlig morgon, regnade faktiskt inte någe alls när jag gick till bussen och det var jag glad för. Inte så sugen på att ha ett överkrulligt hår på skolfotot;) Hade foto i morse gjorde inte ett skit på lektionen faktiskt, var faktiskt Linnéa som gjorde allt jag å Jennifer skulle ha gjort. Tack för hjälpen, de behövdes verkligen kan jag säga :) Har haft skolfoto och efter de blev de datakunskap, gjorde inte speciellt mycket där faktiskt och nu sitter jag å väntar på att Medieproduktionen ska börja så att jag nån gång kan få komma hem:) slutar 13,20 så sjukt skönt att komma hem med 13,40 bussen:)
Får se vad som händer ikväll, träna om de finns lust till det.
Parvelungen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0